3. Hindistan
  4. Goa; Güney Hindistan – Maldivler – Sri Lanka Gemi Turu Gezi Notları 5

Goa; Güney Hindistan – Maldivler – Sri Lanka Gemi Turu Gezi Notları 5

Costa neoClassica ile Güney Hindistan – Maldivler – Sri Lanka gemi turunun bir yerlere uğramadan, sadece seyir halinde geçen son gününün ardından turumuzda yeni durak Goa idi. Turun son günü ya da durağı değil, turun kalanında tüm gün sürecek uzunlukta yol yok. Seyir halinde geçen diğer günlerde olduğu gibi, arkadaş grubumuzla ve geminin imkanları ile günümüzü geçirdik.

Mormugao, Goa

16.02.2017 Perşembe – Mormugao

Sabah saat 09:00 civarı gemimiz Mormugao limanına yanaştı. Burada da sahilde bir müzik grubu tarafından karşılandık. Yine gemiden tur almamıştık, taksilerle anlaşıp turumuza başladık.

Arkeoloji Müzesi, Mormugao, Goa

Hindistan’ın Goa bölgesi yeşili çok bol, doğanın bonkör ve verimli olduğu bir bölge. Turumuzda önce St. Catherine Chapel’i arkasından Arkeoloji Müzesi ve Portre Galerisini gezdik. Öğle yemeği için bir arkadaşımızın çok methini işitmiş olduğu için bizlere de bahsettiği, ancak biraz uzakta olan bir deniz mahsulleri restoranına gitmek arzusu ile taksicilerle büyük pazarlıklar ettik. Sonra biraz vakit de alan mekanı arama çalışmaları sonunda, ilgili yere ulaştığımızda restoranın sadece akşamları açık olduğunu öğrenip bir hayal kırıklığı yaşadık.

Se Katedrali’ni gördük ve Panjin City’i araçla dolaştık. Goa bölgesi esas olarak sahili ile ünlü olmasına rağmen, zaman açısından şehre biraz uzak olan bu bölgeye gitme imkanımız da pek isteğimiz de olmadı. Zaten Maldivler turu sonrası başka sahil görmeye de pek istekli değildik, muhtemelen tatmin etmeyecekti. Gemiye döndük ve gemimiz saat 17:00’de hareket etti. Sıradaki durağımız gemi turumuzun da başlangıcı olan Mumbai. Mumbai gezi notları yazısında anlattığım üzere şehrin içerisindeki gezilecek yerleri gezdik, o nedenle yarın niyetimiz şehrin dışına çıkıp Elephant Island’a gitmek.